22 Haziran 2016 Çarşamba

bir celsede düşüş,



Nefretimin altında topaklanmış sevgim var,
kumdan bir zeminde bütün öfkem,
kaktüs bedenimin dikeni, kim bilir ne kadar sahici..
Atsam şu üzerimdeki bozuk fikir darbelerini,
kenara kaldırsam üzerime atılan toprağı,
belki saat bile taşıyacağım, tüm aitliğimle zamana..
Sahilden toplasam umutlarımı geçerken, 
dolup taşsa cebimden, her biri taze her biri güçlü..
Dokunsa biri omzuma sıcak elleriyle, 
veya donsa artık dışarıda kalan her yanım,
belki o zaman bulurum ellerimin asıl yerini..

İstemiyorum artık soğuk renkli duvarlar,
istemiyorum sesimdeki tecrübesiz cızıltıyı,
sokakları adımlarken kayıp adreslerin,
biraz da kendime rastlamak istiyorum..
Koşmak istiyorum çocuklarla,
küçüldükçe büyümek istiyorum belki de..
Düşmek istiyorum öpülürse belki diye yaramdan,
hemen geçmesin istiyorum bir daha öpülür ihtimaline karşı..
'Koca şişko bir adam olmuşken, çeviriyorum aklımda çocuk oyunları..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder