9 Haziran 2016 Perşembe

Umut musunuz,

Bazen tüm var gücünle, arta kalmışınla, ne kadarını kurtarabildiysen o kadarınla bir şeyler istersin. Çok istersin, susarsın. Bir süredir bir şey elde etmemiş olmanın sana verdiği bunu hakketmişlik hissine kapılırsın. Çok istersin moruk, diyorum ya susarsın, kana kana. Çünkü adı umuttur. Bu kırk yılda bir uğrayan şeyin adı umuttur. Yalnız bir umudun aynı zamanda bu kadar çok korku barındıracağını tahmin etmezdin. Ondandır ki koşamazsın ve belki de yüreyemezsin bile. Çünkü bu umut kırılırsa moruk bitersin anlıyor musun beni, bitersin. Neden bitersin, çünkü kum döküyor ellerin. Çölleri aştın geldin, fırtınada savruldun geldin. Öldün moruk ve bir ölümlük daha cesaretin var mı? Buna değer mi? Buna değecek olduğuna emin misin? Aslında demek isteğimin emin olmakla, kesinlikle  bir alakası yok. Buna dayanabilir misin onu merak ediyorum sadece. Sadece gülümse moruk ve biraz şu adice geçen zamanla muhabbete dal. Biliyorum çok istiyorsun, anlıyorum mimiklerinde saklanan neşenden. Anlıyorum göğüs kafesindeki coşkunluktan. Anlıyorum hiç durmadan koşmak istemenden. Umudunu pek sağlama al moruk. Umudunu sağlama al



Bu şarkı için teşekkür ederim Sueda hanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder