4 Haziran 2016 Cumartesi

Gece Fiskesi,


Kendimi bazı zamanlar 'beceriksizler abidesi adlı grup varmış da ben de tek üyesiymiş gibi hissediyorum. Size de oluyor mu his? Nasıl anlatsam moruk hani böyle herkesin salağa yatması asıl meseleymiş de ben bok varmış gibi kafamı kaldırıp etrafı gözlemeye başlamışım gibi. Elimdeki şişeyi pek sıkı pek ince sallamışım da yorulmuşum gibi. 
Hiçbir şeyi yüzelsel tadamadım, uğrayıp da gidemeyeceğim şu dünyadan da, saplandım galiba. Kendimi gereksiz şeylerle uğraşıyor hissediyorum. Hissetmiyorum, hissettiriliyorum. Ayrı şeyler. Kendim olmanın bedelini yalnızlıkla ödeyenlerdenim sanırım. Siz, sizde nasıl? Sizde de böyle mi işliyor sistem. Aslında onlara vermek istediğim tek bir cümle vardı. 'Siz bu sistemin menfaate düşkün oyuncuları oldunuz, bense sisteme hakaret eden şiirler düzdüm.' diyemedim. Nasıl diyim moruk, çok fiyakalı değil mi, mahallenin yakışıklısıyım deyip onca dert almak var işin ucunda. En iyisi mahalledeki yalnız adam olmaya devam. Büyük sözler etmeye ne hacet, dramatikleştirmeye ne lüzum. Aslında sistemden karlı çıkacak yanım yoktu heralde, aptal değildim. Hiçbir otorite karşıtı kimse mutlu olmazdı, bilirim. Fakat istedim biliyor musunuz. Sandım ki bu sistem el altından bir kaç bir şey indirir cebimize, hala sanıyorum. Sanırım bunda da saplantılıyım. Yazı gitmiyor moruk, gitse araya sigara giriyor, gitse basamaklar içime kaçıyor. Takip etsem ayağım kayar, ayağım kayarsa kalemim kırılır. Korkuyorum moruk anlasana. Buna ne denir ikilem, üçlem veya çaresizlik mi? Buna ne denir bilmem ama okkalı bir küfür yakışır. Yakışır çünkü can sıkıcı işler bunlar, iyi şeyler oldu da biz mi sevmedik. Yapma moruk yargını kerpetenle temizlemeden üzerime yapıştırma, çünkü canım yanar, canın yanar

7 yorum:

  1. Sence de bu kadar umutsuzluk fazla değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutsuzluk fiyakalı umutların çürüğü değil midir? Her umut biraz da umutsuzluk barındırmaz mı?

      Sil
    2. Haklısın ama bu hayat bir şeyler için endişe duymak, üzülmek, kaygılanmak için fazla kısa. Bence bazı küçük şeylerden keyif almayı öğrenmeliyiz. Hayır seni kesinlikle yargılamıyorum aksine çok iyi anlıyorum çünkü bende genelde umutsuz biriyim, ama malesef senin gibi yazıya dökemiyorum içimde biriktiriyorum ve sonra kendimi yiyorum. Herneyse yine saçmaladım demek istediğim yazmaya devam et :)

      Sil
    3. Doğru, küçük şeylerden ben de haz alırım. Fakat bu hayat iyi meydan okur adama, sen yok bir şey dedikçe üzerine yürür. Tepki vermelisin, yani tepki vermelisin ki az daha zaman kazanabilesin. Diyorum ya elde edemediklerimize tahammül edemediğimizden değil hiçbir şey. Siz okudukça yazılmış olur bu kelimeler :)

      Sil
  2. Evet hayat hepimize meydan okuyor ama ben bu dünyayı her zaman imtihan olarak görmüşümdür yani bu bir sınav ve güçlü olan kazanır. Cidden anlam veremiyorum saçma sapan bloglar o kadar büyük bir kitleye sahipken böyle içten ve güzel yazılar neden insanların ilgisini çekmez ki. Ama asla pes etme iyi yerlere geleceğine inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi insanları kazandıysak iyi yerlere gelmişizdir sanırım. Kelime benim ruhum, sadece yaşıyorum, yaşadığım kadarıyla direniyorum, yazdığım kadarıyla. Güzel dileklerinize sevinmedim değil :)

      Sil
    2. Diyecek söz bulamıyorum sizin gibilerin ülkemizde çoğalması dileğiyle :)

      Sil