2 Haziran 2016 Perşembe

Concha Buika Geliyor(!)

Concha Buika, ''Şarkının dili yok''















Ailesi İspanya'ya, Ekvator Gine'sinden; babası eski politikacı, yazar rejim karşıtı olduğu için sürgüne geldi. Burada çok fakir bir bölgede, çingeneler arasında tek siyahi aile olarak zorluklarla büyüdü. Babası o daha 9 yaşındayken aileyi terk etti.


''Flamenko ya da Afrika etkileriyle müzikler yapıyorum demiyorum. Ben hissettiklerimi yazıyorum, çevremdeki müzisyenlerle şarkılarıma yepyeni ifadeler katıyorum. Tüm bunlar benim şarkılarım, ait olduğum yer sahne ve kendimi ifade etmek için bir sınır düşünmüyorum''  diyen kadın.

Bu hisli hatuna gidin moruklar..

      Aug 03: Kuşadası,
      Aug 05: Bodrum, 
      Aug 07: İstanbul,

2 yorum:

  1. Ah hatunum geliyormuş.😍 Son konserlerini kaçırdığım gibi büyük ihtimalle yine kaçıracağım.. Hiç şansımız tutmuyor bu hatunla yahu.
    Ama bilgilendirdiğin için teşekkür ederim, takibime alayım bu olayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer şansın yaver gitsin diyeyim o zaman

      Sil