3 Mayıs 2016 Salı

İntiharlık Kalemler,














Virginia Woolf, Britanyalı Yazar - Ceplerini taşla doldurarak kendini Ouse ırmağına bıraktı. ''İyileşemeyeceğim''

Tenessee Williams, Amerikalı Oyun Yazarı ; Hap almak isterken kutu kapağını yutarak boğuldu. 

Sylvia Plath, Amerikalı Şair - Kafasını fırına soktu. Son sözü. Dr. Horder arayın olmuştur.

Ernest Hemingway, Amerikalı Yazar - Idaho, Ketchumda anne ve babası gibi bir av silahı ile kafasını dağıttı.

Vachel Lindsay  -  Amerikalı şair 
Mutfak dolabından aldığı dezenfektanı içerek intihar etti.

^Beni haklamaya çalıştılar, fakat ben daha önce davrandım!^


Nicholas Chamfort - ''Kalbin ya paramparça kırılmak ya da taş gibi katılaşmak zorunda kaldığı bu dünyayı terk ediyorum

John Kennedy Toole: ABD'li yazar.Kitabının yayıncılar tarafından basılmaması sonucunda depresyone girdi ve 39 yaşında intihar etti.Ölümünden sonra kitabı basıldı Pulitzer Ödülü'nü kazandı.



4 yorum:

  1. ilginçmiş. depresyondaki insanlar daha mı güzel yazıyor acaba *-*

    YanıtlaSil
  2. Yazmak sağlam insan işi değildir ya, o mesele

    YanıtlaSil
  3. Bu yazınızı daha önce okumuştum ama yorum yapamamıştım, şimdi izleyici de olduğuma göre yapabilirim. Depresyonda olduğumuz için mi yazıyoruz yoksa yazdığımız için mi depresyona giriyoruz. Sorgulamama sebep olmuştu.. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi sevindim, yorumunuz için teşekkür ederim Akela :)

    YanıtlaSil