31 Mayıs 2016 Salı

İyi şeyler de var Ama ben özledim,

Özledim, yani özlemişim. Bunu artık olur olmadık yerde burnumun sızlamasından anlıyorum. Kaburgalarımın arasına sıkıştırdığım dumanın yetemediğinden anlıyorum. 
Ben epey özlemişim. 
Yani bu kadar diyeceğim. 
Bastıramadığım  şeyleri dökmekten başka bir boka yaramıyor geceler. 
Karamsar bir adama en azından. 
Yoksa güzellikler yok değil, sadece bahsin zamanı değil. Var elbet. 
Bütün konu bu. Sadece bir şeyleri özlemişim.. 
Bu gecenin bir diğer anlamı ise bana dayanabilen çok az sayıda insan olsa da bana dayanabilen herkese selam olsun mu. Olsun

3 yorum:

  1. Ah hava karardı mı şu özlem denilen şey kalbimi acıtıyor resmen. Bazen o kadar ümitsiz oluyorum ki güneş çılgınlar gibi parlasa da her yer kapkaranlık geliyor bana. Kime anlatsam dinlemiyor, dayanamıyor artık bana. Alıştım artık ben de tek başıma. Neyse, sözü uzatmayayım, bir gün özlemlerimiz dinler umarım. Güzel şeyleri de görürüz. :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten o günler için kendimizden vermiyor muyuz, onlar için yaşamıyor muyuz. Yoksa ne işimiz olur. Güzel şeyleri de görürüz :)

    YanıtlaSil