9 Mayıs 2016 Pazartesi

Siz hala delirmediniz mi!,
















Elime büyük bir afiş alıp çıkacasım var sokağa. 

'Siz hala delirmediniz mi?' yazılı.

Sahi siz hala delirmediniz mi? Uydurulmuş bir zamanın, uydurulmuş bir yaşamın, uydurulmuş bir düzenin, yine uyduruk bir parçası olmaktan. Delirmediniz mi? Sıkıcı kuralların koyulup, yersiz sınırlamaların zenginin fakire gücündeki esnekliğine delirmediniz mi? Çemberin içinde oynamaya, dışına çıkmayı dahi düşünmenizin etrafınızı ayağa kaldıracak olmasına daha delirmediniz mi? Saçma sapan normları olan  insanlarla yaşamaya delirmediniz mi? Güçlünün zayıfı ezdiği bu bok çukurunda, tahammülsüzlükten delirmediniz mi? Kadın tacizlerine, çocuk istismarlarına delirmediniz mi? Yoksa daha o eşiğe gelmedi mi hiçbir şey. Bombaların can almasına, insanlığın ağlamasına delirmediniz mi? Lanet olası sıçmık bir otoriterliğe karşı daha delirmediniz mi? Kardeşine sevgi dolu bakamadığınız her gün için delirmediniz mi? İsimleri, kurumlar, üniformaları bir kenara atarak delirmediniz mi? Menfaat için susmalarınıza delirmediniz mi? Bugün okula gitmeyip, fabrikaya gitmeyip, şirkete gitmeyip, öğrencilere ders anlatmaya gitmeyip delirmediniz mi? İnsanlar öldü delirmediniz mi? Tecavüze uğradı delirmediniz mi? Hapse atıldı delirmediniz mi? Şehre bombalar düştü delirmediniz mi? Çocuklar öldü. Çocuklar öldü. Çocuklar öldü. Delirmediniz mi? Neden delirmediniz? Neden yaşadığımızı söylesin biri? Lütfen. Bunları önlemek için yaşamıyorsak eğer bana biri neden yaşadığımızı öğretsin. Biz delirmedik mi? Lanet tahammüllerimizi sikeyim. Biz neden Delirmedik!

2 yorum:

  1. Aren, inanır mısın, ilk defa bir küfüre kızmadım ki tüylerim diken diken olur.Tabii bu daha önce irite olduğum bir durumdan da olabilir.Çok yerinde bir isyan yazısıydı.Kendimden misal vermem gerekirse, ben artık delirme gerekliliğine inananlardanım.Ya da keyiflerin iyiden iyiye hatta tamamiyle kaçmış olmasına.Ama nerdeee.Ben biraz karamsar biriyim. Yazılarım da haliyle bu minvalde.Blogger kızlarımın mutlu olmam için denemedikleri kalmadı.Seviyorlar ki vazgeçemiyorlar. Aren rezil bir devri kıvranarak yaşıyoruz biz farkında olanlar.Twitterdan hiç anlamadığım halde bu gün bir kıza ne kadar terbiyesizsin diye mesaj yazdım.Zira küfürün bini bir paraydı ve kötüyü savunuyordu.Bana 'size kemik attığımı hatırlamıyorum' diyor.Cevap vermedim.Köpek kedi hayvan severim zaten.Bu devirde mutlu olana ben vatan haini gözüyle bakıyorum.Ama dilerim ilahi adalet vardır.Lakin sabır kalmadı. Delirmezler Aren, duyarsızlar, kendilerine zarar gelmeyen egoistlere değmez bu acılar.Hakkımızda hayırlısı Aren.Hoşcakal.Ece ablan.

    YanıtlaSil
  2. Dediklerine tamamıyla katılıyorum abla, sizin gibi insanlar bir umut işte. Sayımız artsın, sonumuz iyi veya kötü fakat haktan olsun. Sağolun

    YanıtlaSil