6 Mayıs 2016 Cuma

Kitap Okumak İster misin,

Arkadaşlar şimdi değineceğim konu, varlığından geç haberim olan 'Kitap Okumak İster misin' projesi. Bu proje nedir? Bu proje sevdiği kitabı alamayanlar, öğrenci olanlar, bütçesi az olanların yararlanabileceği ücretsiz kitap okuma. Sitenin kütüphanesindeki istediğiniz kitapları söyleyip bu kitapları ücretsiz temin edebiliyorsunuz. 2014 senesine kadar kitapların yanında zarf da gönderiyorlarmış. Zarfın içinde 2,5 lira para. Kitapları 1 ay içerisinde geri gönderme ücreti. Fakat 2014 yılından sonra artık bu ücreti okuyucuların ödemesi isteniyor. Şahsım adına söylüyorum bu proje çok hoşuma gitti. Şuan ptt kargo parası 3 lira. Bu demek 3 liraya 2,3 kitap alıp okuyabiliyorsunuz demek. 2,3 kitap dememin sebebine gelecek olursak. Ben deneyimledikten sonra bloğa yazmak istedim. Yaklaşık 7 gün önce istediğim 2 kitabı belirttim. Fakat bir yanlış anlaşılma olacak ki bana bir de 'İnsan ne ile yaşar' kitabını da göndermişler. Yani 2 kitap istemiştim bir üçüncüsü daha birlikte geldi. Tabi sanıyorum ki bu benim ilk kitap ismini yanlış söylememden kaynaklandı. 'Peki bu ücretsiz kitap okuma işini ben de yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?' diyorsunuz. 

Yapmanız gerekenler;

1-You tube 'Kitap okumak ister misin' kanalına abone ol

2-Facebook 'Kitap okumak ister misin' sayfasını beğen. 

3-Facebook üzerinden iletişim kur, istediğin kitap ve adres işini belirt.

Tabi istediğiniz, yani beklediğiniz yayınevi statüsünde gelmeyebilir. Onu da belirtebilirsiniz. Ben belirtmemiştim mesela. Beklediğim yayın evlerinden gelmediler. Siz de isterseniz bu kısa işlerden sonra istediğiniz kitapları ücretsiz okuyabilirsiniz. Ha yok ben gidip you tube kanalına abone olamam, Facebook sayfasını da beğenemem paramla alırım diyorsanız. Zaten bu projede boşuna yer işgal etmeyin derim. Paranızla alın :) Tekrardan bu proje için çalışan herkese teşekkür ediyorum. 

2 yorum:

  1. Güzelmiş gerçekten de.. Umarım parası olanda dediğin gibi boşuna yer işgal etmez. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  2. Temennimiz o yönde, sana da iyi okumalar

    YanıtlaSil